ارض السمائيين

اهلاً بك فى منتديات شباب كنيسة ارض السمائيين يسعدنا ان تكون/ي عضو/ة جديد/ة معنا فى المنتدى
من فضلك سجل/ي الدخول او يشرفنا ان تكون/ي عضو/ة جديد/ة في المنتدى
يوميات زوجة لسة متجوزة 5586

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

ارض السمائيين

اهلاً بك فى منتديات شباب كنيسة ارض السمائيين يسعدنا ان تكون/ي عضو/ة جديد/ة معنا فى المنتدى
من فضلك سجل/ي الدخول او يشرفنا ان تكون/ي عضو/ة جديد/ة في المنتدى
يوميات زوجة لسة متجوزة 5586

ارض السمائيين

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

++منتدى شباب كنيسة ارض السمائيين++

2 مشترك

يوميات زوجة لسة متجوزة

bolla40
    bolla40
    Admin

القوس عدد المساهمات : 319

يوميات زوجة لسة متجوزة Empty يوميات زوجة لسة متجوزة

مُساهمة من طرف bolla40 5/8/2009, 8:37 am

سلام ونعمة
    بصوا يا شباب دية يوميات جامدة جدا جدا حبيت اجبهالكوا وعلى العموم هى منقولة بس عايزة رأيكوا ومش هحط حلقات جديدة غير لما تعجبكوا القديمة اوك وادى اول حلقة

بداية 1
    مش عارفة ابتدى منين الحكاية بس انتو لازم تعرفو الموضوع من بدايته لأني مينفعش اكروت كدة عشان تبقو معايا على الخط من اول يوم فلازم ابتدى من الأول تعرفو أزاى اتقابلنا ازاى ارتبطنا ازاى اتخطبنا وازاى اتجوزنا بأختصار على اد ما اقدر متخفوش .

أول يوم شفته فيه كان هو فى شغله فى مؤسسة خيرية وأنا كنت متطوعة فيها وشافنى وقع فيا من أول نظرة وابتدى يروح ويجى فى المكتب اللى انا قاعده فيه بحجج كتييييييير واكتر واحدة انه بيجيب عصير من الكافتريا مع ان ممكن العصير يروح لغايه عندة بس هو كان حد رقيق كدة وليه شخصية تشد اووووووى بس بأمانة لغاية الوقت دة مكنتش بتكلم معاه لسة وابتدى يكلمنى وأنا كنت معجبة بيه كأصحاب .
    وبعدها بكام يوم ابتدى مديره يلاحظ انه مهتم بيا وكان هيحصله مشاكل بسببى ولكن رب ضرة نافعة جيه بعدها يكلمنى فى انه عايز يرتبط بيا وكان أسعد يوم فى حياتى أد ايه هو خجول ورقيق وحتى مقدرش يقولها لى لأ ده بعتها ميل عشان يشوف رد فعلى وطبعا انا مصدقت أصل اول ما شفته قلت دة شكله ابن ناس اووووى وكنت مرتاحة له كدة وحاسة انه مش من الشباب الهيكى ميكى بتوع اليومين دول فكنت فرحااااااانة وكل ورود الدنيا اتفتحت قدام عينيا وبقى الدنيا ربيع والجو بديع ياااااااااااسلام الواد الحليوة دة عايز يرتبط بيا وفى اليوم ده حسيت انى بحبه مع انى مكنتش حاسة كدة قبل كدة بس أنا قلت ان انا لأزم اتقل فرحت قلت له .................
    .
    .
    .
    ها ايه رأيكوا؟
    ميرو255

الجوزاء عدد المساهمات : 1

يوميات زوجة لسة متجوزة Empty رد: يوميات زوجة لسة متجوزة

مُساهمة من طرف ميرو255 31/8/2009, 10:44 am

الموضوع ده لذيذ Shocked خالص
    ياريت تكملنا باقى الحلقات لو سمحت
    وشكرا خالص

الوقت/التاريخ الآن هو 14/5/2024, 9:50 pm